Η ακόλουθη ανακοίνωση της Δημοτικής Συμβούλου κυρίας Κατσάνου,

βρίσκεται ήδη στην διάθεση του τοπικού- Πειραϊκού τύπου.


Δελτίο ενημέρωσης

1η Σεπτεμβρίου 2009

  • Τον τελευταίο καιρό, από την επαφή μου με τους πολίτες, γίνομαι δέκτης διαφόρων σεναρίων που αφορούν την «εξέλιξη υποτιθέμενης πρωτοβουλίας για την δημιουργία νέας τοπικής παράταξης του δημοκρατικού χώρου στον Κορυδαλλό».


  • Τα σενάρια αυτά, επιτείνονται εξαιτίας της μεγάλης πιθανότητας επίσπευσης των βουλευτικών εκλογών, - οπότε πρωταγωνιστικά για τον αυτοδιοικητικό χώρο στελέχη θα εκτεθούν ως υποψήφιοι βουλευτές. Πρόσωπο ή πρόσωπα παρουσιάζονται από αυτόκλητες πρωτοβουλίες ως «εκφραστές μιας πιθανής «νέας ενότητας» για την έκφραση των προοδευτικών ιδεών. Στα σενάρια αυτά, -σκόπιμα ή όχι- σε πολλούς συμπολίτες μου δημιουργείται εσφαλμένα και πρόωρα η εντύπωση ότι η συμμετοχή μου είναι δεδομένη.

  • Νομίζω πως είναι η στιγμή να υπενθυμίσω ότι: πολύ εγκαίρως, από τις 22 Ιουλίου του 2008, όταν ανεξαρτητοποιήθηκα εξηγώντας πλήρως και δημόσια τις αιτίες, έχω αποσαφηνίσει τις θέσεις μου.

  • Είναι επίσης η στιγμή να υπενθυμίσω ότι δεν έχω αποκλείσει από μέρους μου την περίπτωση ανάληψης πρωτοβουλιών. Εφόσον θεωρήσω ότι αυτό είναι ωφέλιμο για την πόλη.


Μερόπη Κατσάνου Κουτσοδόντη

Αναρτήθηκε από ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, 16χρονη πόλη on Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

ψηφοδέλτιο "Πάμε Αλλιώς"

στο FACEBOOK

στο FACEBOOK
Είμαστε χιλιάδες...χιλιάδες...

κατηγοριοποιηση

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ

συνεχιζουμε

ΗΛΙΑΣ ΚΡΟΥΠΗΣ

  • ΠΕΣΥΔΑΠ - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΟΥΡΔΟΜΙΧΑΛΗΣ 3:37 μ.μ. (Πριν από 1 ώρα) προς ....... ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Προς: τα μέλη της Επιτροπής Πρασίνου – Περιβάλλοντος Τη Δευτέρα 18 Μαΐου 20...
    Πριν από 8 χρόνια

KORYDALLOS.blogspot

παραπομπες

Αναγνώστες

κοπηκαν πολλα δενδρα. φτανει πια!

Μικρό Ημερολόγιο Συνόρων

ποικιλης υλης

Blog Archive

"ΠΡΩΗΝ ΛΑΤΟΜΕΙΑ"

(α) ερώτημα Κορυδαλλός,17 Σεπτεμβρίου 2009
(β) πάνω στην εικόνα
(γ) Κύριε Φίλη, ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΑΣ; ΕΔΩ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ, (ένα κλικ)
(η δημοτική αρχή επαγρυπνά)

διακηρυξη - ιουλιος 2008